Transport Gratuit la comanda de minim 199 lei.
Tarif de livrare
La Tmall.ro, totul este în avantajul tău! Acum ai transport gratuit la comanda minima de 199 lei!Disponibil pentru toate categoriile si produsele .
Produsele comandate pe site-ul www.Tmall.ro se pot livra la clienti prin una din cele 2 metode:
1. Prin firma de curierat Sameday, in termen de 1- 3 zile lucratoare, Costul transportului are valoarea de 19 lei (tva inclus) si va fi suportat de client. Acest tarif de 19 lei este fix si este valabil pentru orice localitate din Romania.
2. Easybox prin firma de curierat Sameday, insa coletele sunt ridicate de catre client direct din punctele de livrare Easybox. Acest tarif de 9.9 lei este fix si este valabil doar pentru anumite localitati dotate cu aceasta optiune.
Termene de livrare
1. Plasați o comandă înainte de ora 16:00 de luni până vineri și vom trimite coletul în aceeași zi.
2. In cazul comenzilor plasate in timpul weekendului coletele vor fi trimise in urmatoarea zi lucratoare.
3.Prin firma de curierat Sameday la easybox-urile detinute de ei. Inainte de finalizarea comenzii, aveti posiblitatea de a alege ca metoda de livrare: "easybox" si apoi sa selectati punctul de ridicare dorit. De retinut si faptul ca acea comanda se va putea achita doar cu cardul direct la acel easybox/punct de ridicare sau direct cu cardul pe site.
Livrarea se face tot la fel, in termen de 1- 3 zile lucratoare. Dupa ce coletul ajunge in acel easybox/locker, veti primi un SMS si un email din partea firmei de curierat Sameday prin care va informeaza ca a ajuns comanda la easybox.
Daca coletul nu va fi ridicat, se va intoarce catre noi in mod automat. Nu avem cum sa prelungim perioada de depozitare.
Exceptii
Pentru Perioadele promoționale (Black Friday, Crăciun, Anul Nou, Paște, etc.), termenul de livrare al comenzilor plasate în intervalul desfășurării campaniei, poate fi diferit de cel afișat pe site-ul Tmall.ro și se va face într-un interval de până la 5 zile lucrătoare de la acceptarea și confirmarea comenzii de către operatorii noștri.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula comenzile cu date de contact incomplete/incorecte în lipsă unui răspuns din partea Cumpărătorului.
Ne rezervăm dreptul de a nu expedia comenzi persoanelor pe contul cărora se înregistrează cel mult doua comenzi a căror livrare nu a putut fi efectuată cu succes în decurs de o lună.
După o încercare de livrare nereușita din culpa clientului, efectuata de către firmele de curierat partenere, comanda dvs. va fi considerată anulată.
1. Schimb de mărime/model/culoare
Solicitarea schimbului se poate face in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii coletului;
Produsele trebuie returnate in aceleasi conditii in care au fost primite, fara urme de uzura, ambalate intr-un ambalaj suplimentar de protectie ( sac plastic / punga / folie ) si cu etichetele originale.
Procesul de schimbare a marimii este taxat cu 19 lei prin livrare la usa (curier) sau RETUR GRATUIT la easybox (In cazul in care alegeti varianta de a depune coletul retur la easybox)
Valoarea produsului achizitionat initial va fi scazuta din valoarea noului produs ales si coletul va fi expediat catre dumneavoastra.
Daca aceste conditii sunt indeplinite, puteti returna produsul in vederea efectuarii schimbului.
Coletele trebuie sa ajunga mai intai la noi in sediu pentru a le verifica si dupa aceea se va expedia coletul cu noile produse.
Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa ne contactati la numarul de telefon +40 732 539 999 sau pe info@tmall.ro si sa ne informati ca doriti sa schimbati produsului / produselor comandate.
Vor fi refuzate coletele trimise de dumneavoastra retur, daca acestea nu sunt ambalate corespunzator (intr-un mod care sa afecteze integritatea produsului) sau daca produsele au urme de uzura.
2. Retur Ramburs
Solicitarea schimbului se poate face in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii coletului;
In cazul in care o comanda care benecifiaza de livrare gratuita doreste sa efectueze un retur de tip ramburs, taxa de transport in valoare de 19 lei va fi achitata chiar daca initial transportul a fost gratuit.
Dupa ce vom receptiona coletul primit retur ,va vom restitui valoarea produsului sau a produselor prin Transfer Bancar in cel mult 14 zile calendaristice.Pentru transfer bancar veti completa IBAN-ul cu numele complet al titularului pe verso facturii pe care ati primit-o cu coletul sau pe WhatsApp pe unul din numerele de telefon afisate pe site).
ATENTIE!
Nu vom suporta taxele de transport in cazul in care doriti sa schimbati produsul/produsele pe motivul ca nu s-a primit produsul comandat, daca acesta se afla in comanda dumneavoastra. Noi confirmam comenzile telefonic unde va sunt transmise marimile si culorile produselor.
NU veti suporta cheltuielile de returnare in cazul in care:
-Primiti in colet alt produs fata de cel comandat.
-Ati constatat ca produsul primit are defecte de fabricatie ( nu defecte cauzate in urma purtarii )
Programul returului
Luni-Vineri: 09:00-17:30
Iti doresti un alt Model sau Culoare?
Solicita schimbarea cu un produs (culoare) diferit/a in maxim 14 zile de la data primirii coletului.
Iti trimitem coletul de schimb contra unei sume de 19 lei** ceea ce reprezinta valoarea taxei de transport retur
Valoarea produsului achizitionat initial va fi scazuta din valoarea noului produs ales si coletul va fi expediat catre dumneavoastra.
INFORMATII RETUR
Daca te-ai decis sa returnezi produsul achizitionat, te rugam sa tii cont de urmatoarele aspecte:
Pentru a putea beneficia de drepturile de returnare, iti recomandam sa returnezi produsul in starea in care l-ai primit: in ambalajul original (cutie sau punga), cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit, fara a interveni in niciun fel asupra acestuia, si sa ambalezi coletul corespunzator (in hartie sau nailon), inainte de a fi predat curierului.
De asemenea, pentru a evita refuzul cererii de returnare, este recomandat sa evitati returnarea produselor deja folosite sau deterioritate, deoarece, in acest caz nu sunt indeplinite conditiile de returnare, iar acest lucru va atrage dupa sine plata taxelor de curier dus-intors.
Verificarea produselor returnate:
Toate produsele returnate sunt analizate individual, in detaliu, de catre specialistii nostri, iar procesul de verificare se realizeaza in fata camerelor de supraveghere pentru a exista o transparenta maxima in analiza cererii tale de returnare.
Costurile de returnare: 19 Lei-Livrare la usa prin curier,
RETUR GRATUIT easybox
Pasii pentru retur:
Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa ne contactati la numarul de telefon 0732 539 999 sau pe Info@tmall.ro si sa ne informati ca doriti sa schimbati produsului / produselor comandate.
Pentru retur prin easybox primul lucru pe care trebuie sa-l faceti este cel de a ne anunta telefonic despre solicitarea de retur iar mai apoi puteti genera o cerere de retur din aceasta pagina (click aici >> Formular retur),daca nu va descurcati,consultantii nostrii se vor ocupa de acest pas.
Aveti nevoie doar de numarul comenzii cat si de numarul de telefon sau email-ul folosit in plasarea acelei comenzi. Aceste informatii le puteti gasi usor pe SMS-ul si/sau Email-ul folosit la plasarea comenzii.
Contactati-ne pentru orice tip de s